برند لوکس کاویار هر ساله مدل ویژه‌ی گوشی‌های محبوب را با قیمت بسیار بالا و در تعداد محدود به بازار عرضه می‌کند. این شرکت برای افزایش جذابیت محصولات خود از مواد گران‌قیمتی مثل طلا استفاده می‌کند.

 

6

 

مدل ویژه‌ی گلکسی S24 اولترا تحت عنوان Cybertruck Edition که از خودرو تسلا سایبرتراک الهام گرفته، جدیدترین محصول لوکس کاویار است.

 

طراحی نسخه‌ی سایبرتراک گلکسی S24 اولترا در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفته و کاربران معتقدند که این طراحی عجیب نمی‌تواند قیمت بسیار زیاد گوشی را توجیه کند. کاربران برای خرید گوشی کاویار باید هفت برابر نسخه‌ی عادی گلکسی S24 اولترا هزینه کنند.

 

استفاده از تیتانیوم در مدل عادی گوشی سامسونگ تنها به فریم محدود شده است؛ اما کاویار تصمیم گرفته که تمام بدنه‌ی گلکسی S24 اولترا را با تیتانیوم بپوشاند تا به کاربران حس لوکس‌بودن را القا کند.

در گوشی جدید کاویار رگه‌های قرمز و سفیدی از جواهرات قیمتی به چشم می‌خورد. استفاده از تیتانیوم و جواهرات قیمتی یکی از مهمترین عوامل قیمت بسیار بالای این گوشی است.

 

نسخه‌ی سایبرتراک گلکسی S24 اولترا عرضه‌ی محدودی دارد و کاویار تنها ۹۹ عدد از این گوشی را به بازار عرضه می‌کند. قیمت گوشی جدید کاویار از ۸٬۸۰۰ دلار برای نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی شروع می‌شود و در مدل یک ترابایتی به ۹٬۴۹۰ دلار می‌رسد.

 

درصورتی که کاربران هزینه‌ی خرید گوشی را با رمز‌ارز پرداخت کنند، می‌توانند از تخفیف ۱٬۳۲۰ دلاری (تقریبا‌ً معادل قیمت نسخه‌ی معمولی گلکسی S24 اولترا) بهره‌مند شوند.

گوشی جدید کاویار از لحاظ نرم‌افزار و امکانات هیچ تفاوتی با نسخه‌ی معمولی گلکسی S24 اولترا ندارد. به‌لطف کاویار گلکسی S24 اولترا که پیش از این در زمره‌‌ی بهترین گوشی ها قرار می‌گرفت، اکنون در زمر‌ه‌ی لوکس‌ترین گوشی‌ها نیز قرار می‌گیرد.

-