می توانید در زمانی سریع به لاغری و کاهش وزن برسید. برای داشتن تناسب اندام در کمترین زمان ممکن باید یک سری اصول را رعایت کنید و رژیم غذایی مناسب داشته باشید.

20

رژیم غذایی برای کاهش وزن سریع و لاغری سریع

یک رژیم غذایی برای کاهش وزن که طی سه روز طرحی تنظیم شده است که با این رژیم غذایی 4.5 کیلوگرم کاهش وزن خواهید داشت که باید سه روز دقیقاً از آن پیروی کرد. چهار تا پنج روز رژیم غذایی معمول خود را پیش بگیرید و مجدداً رژیم سه روزه را دنبال کنید.

یک رژیم لاغری بین المللى سه روزه با 4.5 کیلوگرم کاهش وزن

رژیم غذایی برای کاهش وزن سه روزه که اکثراً به اشتباه رژیم کلینیک کلوند نامیده می شد. خوراک‌ها‌یی را برای شما در نظر گرفته است که سیستم گوارشی را بر می‌انگیزد و آماده تغییر ذائقه می کند و به متابولیسم شما برای چربی سوزی کمک شایانی خواهد بود.

برای گرفتن رژیم غذایی برای کاهش وزن سه روزه باید دستورات کاملا رعایت شود تا به نتیجه برسید. همراه با رژیم غذایی برای کاهش وزن، ورزش برای لاغری ذکر یا سفارش نشده است. این رژیم غذایی برای کاهش وزن را باید در طول سه روز گرفت در صورت تمایل به ادامه باید دو روز استراحت کرد دوباره دوره ۳ روزه را آغاز کنید.

در این رژیم غذایی برای کاهش وزن سه روزه شما باید دقیقا همین وعده‌ها‌یی را که در دستور العمل آورده شده است مصرف کنید نه بیشتر و نه کمتر و گرنه ممکن است در این ۳ روز شما ۱۰ پوند به وزنتان افزوده شود. فقط یادتان باشد دقیقا طبق دستورات عمل کنید. البته این رژیم غذایی برای کاهش وزن فقط به کسانى توصیه مى شود که بیمارى خاصى نداشته باشند.

برنامه ی غذایی رژیم غذایی برای کاهش وزن 3 روزه :

• روز اوّل

* صبحانه:

 

 

قهوه ی سیاه یا چای به همراه 1 یا 2 عدد شیرینی کوچک

یک دوم گرپ فروت یا آب آن

1 تکه نان تست (برشته)

1 قاشق سوپ خوری کره ی بادام زمینی

*ناهار :

 

نیمی از یک تن ماهی

1 تکه نان برشته

قهوه ی سیاه یا چای به همراه 1 یا 2 عدد شیرینی کوچک

* شام:

 

 

حدوداً 90 گرم گوشت قرمز یا سفید

1 فنجان لوبیا

1 فنجان هویج

1 عدد سیب

1 فنجان بستنی وانیلی

• روز دوّم

º صبحانه :

 

قهوه ی سیاه یا چای به همراه 1 یا 2 عدد شیرینی کوچک

1 عدد تخم مرغ

نیمی از یک موز

1 تکه نان برشته

º ناهار :

1 قالب پنیر خانگی یا 1 عدد تن ماهی

8 عدد کلوچه

º شام :

-